risto

Alla inlägg under juni 2015

Av Lena Nyström - 21 juni 2015 16:24


           Jag har fått en glad midsommar från min dotter Anette har inte tappat kontakt som de näms.

                Jag lovar att inte gå in på Jennys blogg något mer för att se hennes skrivande såg att de va lite problem.

                Jag förstår oxå att man inte vill vara osams med henne därav att man har ställt upp

               Att bete sej som xxxxxx gör ta kontakt med Ex till en annan Å förbjuda sina egna att

              inte få ta någon annan de finns brev som man skulle lägga in så snäll Sussi varit mot xxxxx

              Så är är de att synden tar sig ann ibland.Var på Willys å handlade i sanviken träffade xxxx man

               han va så trevlig han tyckte de va så länge sedan, han sprang inte sin väg.

               De är säkert någon som vill läsa mina brev av intresse. fort följer.  

Av Lena Nyström - 18 juni 2015 05:42


                                    God morgon på er alla Hoppas ni får en

                                   trevlig midsommar för de ska jag ha med all de mina som är kvar

                                   Min än Rigmor sitte nog å väntar på att vi ska rulla in med husvagnen

                                   å bjuda på de vanliga som alltid.Nu är de bara vädret som vi vill

                                  ska bli bättre HOPPAS. Ha nu alla en bra midsommar å gott samvete

                                   

Av Lena Nyström - 15 juni 2015 14:48


          Hoppas den som har svarat att jag är en gamal käring läser alla

          mina inlägg som de är så ville min jurist vänta. Man kan inte gömma sig

          bakom ett fantasi namn Men man kan ställa til otrevigheter för andra

         Jag tycker inte synd om någon som vill mej illa synden straffas .....

          Men ni ska ha en trevlig midsommar med era samveten.  

Av Lena Nyström - 14 juni 2015 14:04


            I dag var de en rengörning av husvagnen Gustav vill köpa en

            ny vagn Där bakar jag tycker den här duger i år oxå

            Den blev så fin nu är de bara insidan kvar Sen är de bara att dra

           till Årsunda å fira .      Hoppas de inte blir så här   så här



Av Lena Nyström - 13 juni 2015 09:08


                    Nu är de lördag å tävlingar i v-ås .En vecka kvar så blir de Årsunda

                     med husvagnen till min kära vännina Rigmor Vi kommer att åka upp

                     å titta på Sussis hundar som ska tävla .De ska bli så roligt att träffa alla

                     i järbo vi kommer nog inte att tävla som de ser ut i dag.Så börjar vi närma oss SM.

                      tänk att livet är så skönt nu både för Sussi å oss .Skönt att ha ett barn

                      kvar efter att ett har jag mist De tredje vill inte ha med sin mamma att göra

                      MENmen livet går vidare bara jag sliper bråk å larv Så är de.

                      Så kan de bli att den som ........får sitt straff tids nog.    

                       Har haft mitt men på gamla är jag ..... Men blivit väldigt utnjutjad

                       varit för snäll  öppnat plån....  

Ont

Av Lena Nyström - 9 juni 2015 09:25


                           Fu-f va ont jag fått ,kan knappt gå inte nog med

                           har bitit av en tand ,man får inte vara glad länge, men livet

                           går vidare I kväll ska jag gå på ordförade kurs hoppas de blir bra

                           å att jag får veta något som jag inte vet.Tänkte börja städa med mitt

                          nya städmatrial.Först måste de bli 5km med hundarna.  

Av Lena Nyström - 7 juni 2015 09:43


             Tänk att livet leker att få var bigg å hålla på me de

                  man tycker om .Har köpt en ny telefon som jag måste åka

                  så mitt kort passar lite för stort å måst jag fixa glasögen

                   Larry låna dom lite visserlige behöver jag inte ha dom nu

                  men de är ju en vana .Hopps alla har haft en trevlig helg de

                 har jag med en vinst av Sotis   

Av Lena Nyström - 6 juni 2015 16:52


               Husse å matte glada han gjorde de igen Sotis vann

                splitt tid 5,85  vann på fina tiden 32,65 .Så nu hoppas vi

                på SM här näst .    

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Risto

 

Sotis

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards